Äntligen!

Hej igen!
Nu funkar det äntligen med den nya designen, så vad tycks? 

Men idag ska David ha kalas för släkten på mammas sida, så jag ska väl snart börja göra mig i ordning och kanske hjälpa till med nåt. Sen får vi väl se hur det funkar med skattjakten, hehe. 
Och som jag sa igår så är var ju min röst lite konstig, haha, idag kan jag knappt prata, jag låter som en kråka! Så dom som kommer kan jag nästan lova att dom kommer retas lite, iallfall morfar som brukar hålla på och retas, haha. 

Men nu har jag inte så mkt mer att skriva om.
Ha det bra!
PUSS IDA! 

Kommentarer
Postat av: Penny

Bakgrunden ser bra ut, headern känns för smal och bilderna bli ihoptryckta. Kan göras bättre ;)



Behöver du hjälp??



Har även den del grartsidesigns på min blogg =)

2010-04-03 @ 10:25:43
URL: http://pinuppa.blogspot.com
Postat av: Svar till Penny

Tack så mkt, ska kolla om jag kan fixa det ;)

2010-04-03 @ 11:50:10
URL: http://idaastylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0