Hos Jossan idag igen.

Hejsan!
Sitter här hos Jossan, vi ska väl snart gå ut i det fina vädret!
Igår hade vi match med A-laget mot Bråte, det blev 3-3 så det gick bättre än det har gått tidigare i år. Jag fick spela innermitt för första gången, så jag sprang mest runt som en yr höna känndes det som, hehe. Sen fick jag spela vänsterback och springa på kanten, det gick mycket bättre. Sista målet var på straff i sista 5 minuterna så det var en rätt spännande match. Efter matchen åkte jag till Krille, vi kolla typ på film, sen lite på körslaget, det var mysigt som vanligt! När jag kom hem kolla jag på el classico (stavning?) mellan Barcelona och Real Madrid. Och jag tippade 2-0 innan matchenoch det vart ju 2-0 så jag vann över alla i familjen och Krille, bäst är man ju!
Men nu ska jag gå och hitta på nåt med Jossan.
Men ha det bra!
PUSS IDA! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0