Myskväll med Jossan.

Hejsan!
Sitter här hos Jossan och kollar på "ballar av stål".
Tidigare idag var jag, mamma, pappa och David och kollade på Svanar vid nån sjö typ vid Örebro. Tyckte värklige natt vi passade in! Allvarligt måste alla som kollar på fåglar se töntiga ut och ha töntiga kläder!? Haha, jag hade röda byxor och svarta tennisskor och dom andra i familjen hade typ också såna kläder. Vi passade inte in så bra tycker jag, haha.
Men det blev väldigt många fina bilder iaf! Tyvärr så har jag inte med kameran nu efterom jag tar bilder med mamma och pappas kamera nu när jag inte har nån själv. Men dom kommer senare.
Nu ska jag iaf sova här hos Jossan och imorrn skulle vi haft match, men den blev inställd eftersom vi inte hade lag. Men nu ska nog jag och Jossan och Krille va imorrn istället.
Men nu har jag inte så mkt mer att skriva.
Men ha det bra!
PUSS IDA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0