SÄLEN, HÄR KOMMER JAG!

Hej igen!
Har nyss packat klart allt och ska nog lägga mig snart, för imorrn blir det att gå upp vid 4-5 nån gång för att dra iväg till Sälen över helgen med familjen. Det ska bli så kul att åka skidor i det härliga vädret som ska bli nu! Ååh, vad kul det ska bli!!! 
Men det tråkiga är att jag inte kommer kunna skriva förens tidigast på Måndag om jag ens hinner då...

Men idag har jag vart med Krille, och sen sålt Majblommor med David en stund. Han ska nog bli försäljare, han sålde nästan slut allt på 2 gator den lilla charmaren! 
Här kommer en bild jag tog på försäljaren själv:

(Han skiner som en sol när han ska sälja, vem kan säga nej? Hehe)

Men nu ska jag gå och lägga mig. 
Ha det bra nu när jag är i Sälen!
PUSS IDA! 

Kommentarer
Postat av: emelie

asså, barnbacke! perfekt för dig ju!

tänk att dom visste det ;)

2010-04-24 @ 10:26:11
URL: http://emeelieee.devote.se
Postat av: Svar till emelie

haha, ja, det var ju lite läskigt :O<3

2010-04-24 @ 12:35:54
URL: http://idaastylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0