Studiedag

Hejsan!
Sitter här och  har ont i min stackars rygg, jag var hos en naprapat imorse. Han trodde det var en Bäcken-led som kanske typ hade låst sig eller nåt. Så nu ska jag dit på onsdag också (kl 7.30!) så ska han försöka behandla den med värme, laser och typ massage. Hoppas dte blir bra fort!!
Sen efter det åkte jag till Jossan, vi hade inget att göra, för man kan inte göra nånting med ont i ryggen!! Så vi skulle baka, det gick ju sådär... Inga ingredienser hade dom, sen så bestämde vi oss iallafall att testa baka kladdkaka på O'boy, den vart god, men den skulle nog ha vart i ugnen liiite längre, den rann nästan isär när vi skar i den, haha. Men det heter ju KLADD-kaka, hehe. Efter baket kollade vi på film.
Sen hade vi träning, men jag kunde ju bara kolla idag, så jag satt på kanten och var avundsjuk på dom som spela.
Nu sitter jag och kollar på 90210, en asbra serie som går på TV400 varje måndag kl 20-21.
Ja det var väl allt.
Ha det bra!
PUSS IDA! 

Kommentarer
Postat av: Jossan :)

haha, det funkar att skära i den nu utan att den ramlar isär ;] <333

2010-04-27 @ 07:21:20
URL: http://jossanjlife.blogg.se/
Postat av: svar till Jossan :)

Haha, va bra xD<33

2010-04-28 @ 17:55:23
URL: http://idaastylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0