tillbaka till bloggen igen

Hej! 
Nu var det ju ett tag sen jag skrev senast, har ju vart i sälen, sovit hos Jossan, spelat fotboll, vart hos doktorn, vart med Krille och gjort läxor med mera... 
Så nu hade jag tänkt berätta lite om dom senaste dagarn och lägga upp lite bilder.

Torsdag, Fredag, Lördag, Söndag:
Då var jag ju som sagt var i Sälen och åkte skidor, skitkul var det!! Men det hände lite saker också, t.ex. en natt var det nån som stod och bankade på dörren kl 2 på natten och värkligen bankade, sen när pappa gick ut var det ingen där, det var rätt läskigt, hehe. Sen vart mamma magsjuk och fick ligga hemma hela dagen. Sen blev pappas skidor stulna så han fick gå och hyra nya. Men sista dagen åkte vi till McDonald's och åt det sista vi gjorde, och tror ni inte skidorna står där då?! Hur stor är chansen igentligen?! 
Men annars har vi åkt skidor från att backarna öppnade tills dom stängde nästan.

Här kommer lite bilder (inte så många på mig eftersom det är jag som tar alla kort):

(Såhär stor var stugan vi bodde i)


(Ser ni liften där borta? Så nära backen bodde vi, för bilden är tagen genom fönstret)


(Gulligt va? Dom hade döpt en backe efter mig, tyvärr var det en "mycket lätt" barn-backe, skulle häldre vilja att dom döpte en svår svart backe efter mig, haha)


(David och jag i liften upp, så söta! Jag är typ osminkad och smilar och David ser lite galen ut, haha)


(mamma och pappa posar på toppen och David gör snyggast pose av alla där i bakgrunden, haha)


(Mina och Davids skidor i den helt nypistade backen tidigt på morgonen, så ska backarna vara!)


(skulle ta kort på David med den fina utsikten, men det vart mest skog eftersom han täckte utsikten, men han ser så söt ut på bilden så den får va med ändå, hehe)

Måndag och Tisdag:
Skulle ha vart med Jossan men hennes katt hade blivit påkörd och dött, stackars Jossan och stackars Tussan med, men mest Jossan som var helt förstörd...
Så efter fobollsträningen tyckte jag att Jossan behövde en tjej-kväll, så vi åt sallad, kollade på Offside och åt popcorn och myste, sen sov jag där. Dagen efter hade jag uväcklingssamtal med Anders och sen Zonträning.

Onsdag:
Då var det skola, men jag var iväg och gjorde ett allergi-test, men dom hittade inget på prick-testet så jag tog blodprov också, men än vet jag inte om jag är allergisk mot nåt, men hoppas inte det!
Sen var jag med Krille, vi kollade på Troja (stavning?) Sen kollade vi lite på hockey, och vem tippade rätt igen älskling? Haha. Sen när han åkte hem somnade jag typ direkt.

Idag:
Idag har det vart en vanlig dag, typ inget spec i skolan och sen hade jag träning direkt. Och nu pluggar jag till Franska-prov jag ska ha imorrn, jobbigt! 

Imorrn:
Sovmorgon till 10, sen skola till 3 och sen va med Emelie. Det ska bli kul! Det var sjukt länge sen nu!

Sen har jag inget mer att skriva typ.
Men ha det bra!
PUSS IDA! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0