Drömmar

Hejsan!
Imorse vaknade jag helt svettig och jättesur... Eftersom jag aldrig fick nån brunsås till mina pommes och lövbiff?! 
Det är konstigt att man verkligen kan bli så sur och tycka såna saker känns så verkliga! 
DRÖMMEN:
Jag, mamma, pappa och David beställde pommes och lövbiff (som jag har tjatat på mamma att jag vill äta nån dag på riktigt) på en resturang. Alla dom andra fick brunsås utom jag, så vi var tvungna att gå till McDonald's och ställa oss i en låååång kö för att jag skulle få köpa sås där istället. Men när vi står där börjar McDonald's brinna, så där står vi och väntar på att dom ska släcka det. Efter en lång stund ute i regnet har dom äntligen släckt elden och vi går in. När jag precis står vid kassan säger mamma och pappa att jag inte får nån brunsås, fatta hur arg jag va när jag vakna!! Haha.
Men jag har kommit över det nu och förlåtit mamma och pappa iallafall.

Idag har jag, mamma och pappa varit inne i Örebro och kollat på när David spela ishockey, det var avslutning på hockeyskolan han har gått på den här veckan. Efter det åkte vi till Lager 157 där jag köpte en T-shirt med lite tryck på typ. Sen köpte vi pizza på vägen hem. Nu ska vi kolla på ishockey på TV och äta chips och dipp.
Men ha det bra!
PUSS IDA! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0