Örebrocupen och nyår

Hej!
Sitter här och lyssnar på alla raketer runt omkring, tycker det låter mysigt!

Men nu måste jag ju berätta lite kort om hur det gick i cupen igår... VI VANN!!! Vi gick obesegrade genom hela cupen och vann! Skönt! Men man får ju offra lite för laget, så nu sitter jag här och försöker skriva med vänsterhanden då min högra har blivit skadad (kan vara en liten spricka) men det tar vi och kollar nästa år tycker jag, hehe.

Och lite kort om dagen och kvällen också...
Idag har jag varit uppe i skogen vid "dammen" och grillat korv med massa vänner och grannar och vänners grannar. Sen har jag gjort mig iordning nudå, så snart åker vi till min morbror Micke och Linda och småkusinerna, och så kommer mormor och morfar också, så ska vi ät och ha det mysigt. Lite senare åker jag in till Jimmy och firar det nya året där.
Så jag har en kul och mysig kväll att se fram emot.

Men hoppas alla har en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0