Slappdag...

Hej!
Som ni säkert förstår av rubriken så har jag inte gjort mycket alls idag...
Skulle ha åkt in på mellandagsrean med Jossan och Emelie, men vaknade med huvudvärk och kände att det kanske var bäst att stanna hemma idag. Men ska ju iaf snart iväg och träna.
Men några saker var ju bra med att vara hemma, jag fick ett nystädat rum och en stämmd gitarr. Så då var det avklarat, hehe.

Men igår så köpte jag äntligen nya vinterskor, ett par vita lite högre stövlar (lite sån stil som på snowboardkängor) om jag kan ha när jag är ute i snön.
Sen så åkte jag till Jimmy och var där i några timmar.

Nu ska jag typ äta och sen åka iväg och träna. Känns som det behövs nu efter all julmat och allt julgodis!
Men ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0