Taggar cup

Hej.
Nu sitter jag här och har precis ätit och packat klart allt till cupen imorrn (den är i conventum om nån vill kolla). Nu är jag riktigt taggad på att spela cup faktiskt, det var ett tag sen nu...

Men dagen idag har också varit en slapp-dag faktiskt. Började med att sova rätt länge, det var skönt eftersom jag också var uppe mellan 1 och 3 inatt och kollade hockey på TV:n, det var ju JVM Sverige-Ryssland, vill man inte missa! Det var en riktigt bra match som slutade 2-0 till Sverige.
Sen gick jag till Jossan, vi har tillbringat dagen i hennes soffa, först kollade vi på Top Gun, sen började vi kolla på Piranha, men ändrade oss och började med en tips-promenad till nyår istället.
Där hittade vi några roliga sidor med konstiga namn och konstiga lagar som kommer i ett inlägg snart.
Sen gick jag hem och åt som sagt, resten av kvällen blir väl att slappa i soffan med familjen och sen gå och lägga sig i hyfsat bra tid.
Det var nog allt för den här gången. Men kom ihåg att hålla tummarna för att det går bra för oss imorrn!
Och ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0