Alla-hjärtans-dag...

Hejsan!
Sitter här och tänkte göra lite läxa, men först måste jag ju absolut berätta om min nästan helt perfekta toppen alla-hjärtans-dag! Det började med att jag gick upp och fick en liten present av mamma och pappa, det var typ en skjorta (bild kommer sen i dagens outfit) som jag har kollat på och provat på Cubus och bara älskat, men inte haft riktigt råd att köpa. Så det var toppen. Sen hade vi match, men vi förlorade med 2-0 tyvärr, så det var ju lite sämre...
Sen efter matchen så väntade Krille på mig, så han, jag och Jossan gick hem till Jossan och kollade på film. Och jaa, vi är tsm nu, på alla-hjärtans-dag av alla dagar på året, mysigt tycker jag! Och tänk nästa år och fira ett år på alla-hjärtans-dag, hihi. Ja, om det blir ett år då, men det tror jag, hehe...
Sen hade jag träning, gick väl sådär. Jag fick en smäll på läppen och började blöda ordentligt, det är sjukt hur mkt ett så litet sår kan blöda! Men det värsta var just blodet det gjorde ju inte så ont precis, det kändes bara lite liksom...
men ja, det är nog min bästa alla-hjärtans-dag iaf!!


(En bild på världens sötaste)

Men nu ska jag fortsätta med läxan, skriver kanske lite mer om dagen idag senare, men jag hinner inte nu.
Men ha det bra!


Kommentarer
Postat av: jag

synd att du har kille sötaste! :(<333

2010-02-15 @ 19:52:00
Postat av: svar till: "jag"

hej "jag",

det tycker jag inte! ;)

//Ida.

2010-02-16 @ 18:03:30
URL: http://idaastylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0