Dålig uppdatering....

Hej!
Förlåt för den riktigt(!) dåliga uppdateringen nu i helgen och veckan. Men jag får skylla på att det har varit rätt mkt med alla födelsedagskalas och matcher, träningar och till och med skidresa....
Men som sagt så har jag ju fyllt år (i lördags) så det var kalas för släkten på mammas sida i lördags och för pappas sida i söndags, sen på söndagen fick jag gå iväg från mitt eget kalas pgr av match, det vart 2-2, men vi låg under med 2-0 tills det bara var typ 10 min kvar sen vände vi och gjorde två snabba mål. Så jag är nöjd ända.
Sen så har det vart mkt kompisar och sånt den här veckan. Plus att igår var vi iväg till Romme och åkte slalom med skolan, hela tjejgänget var där och vi hade askul!!! Förutom den lååånga och tråkiga buss resan då, men det var det värt, hehe. Men som jag sa aå var det ASKUL värkligen! Vi knöt ihop stavarna och åkt ei cirklar runt varandra, vi låg bakåt och åkte, vi åkte lite vanligt och ja, vi lekte mkt liksom, hehe. Men roligt va det när jag och Emelie skulle testa att snurra sådär och dom andra åkte i förväg... Men plötsligt visste vi inte vart vi var, vi började åka på syd-sidan och sen kom vi fram på norr-sidan även fast vi började i samma backe som dom andra, ja det är nog bara jag och Emelie som kan lyckas. Men alla skulle ha hört Linas reaktion när vi ringde, det lät som hon skulle svimma: "MEN HERRIGUD!!! HUR LYCKAS NI!?!!" Haha, ja, det var kul!
(Bilder kommer en annan dag)
Men nu ska jag snart iväg på zonträning (inför distriktslaget) så det är väl bäst att jag gör mig iordning och byter om. 
Men ha det bra!


Kommentarer
Postat av: krille

tjulahopp!

du nämde ju alldrig om mig:(

vi messade ju hela vägen så du lär inte haft så tråkigt:P <333

2010-02-11 @ 20:01:16
Postat av: Anonym

hejsan<3

det var fortfarande tråkigt att åka buss, men det var helt klart roligare när du messade med mig :D<33

Kram Ida<3

2010-02-12 @ 22:53:24
Postat av: emelie

Du och jag ska nog inte åka skidor med varann :D

Haha, dom i liften tyckte nog vi va lite konstiga

som bara pratade om jossan hela tin haha :D



kram emelie

2010-02-13 @ 15:11:47
Postat av: svar till: emelie

Hej Emelie!

Hehe, tror jag med dom tyckte, men vi hade ju iaf kul.... Och det är klart att vi ska åka skidor tsm igen, bara inte helt själva, hahaha!

Kram Ida

2010-02-15 @ 16:43:37
URL: http://idaastylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0