"Flumm-dag!"

Heejsan!
Idag var jag tillbaka i skolan igen efter några dagar hemma i soffan. Men idag har det värkligen inte varit seriöst på lektionerna:

Matten: Läraren satt fast på tåget som inte kunde åka pga snön, så hon kom inte. Jag och Emelie skickade teman och låtar på mobilen istället för att jobba.
Franskan: Jag fick sitta utanför halva lektionen när dom andra gick igenom ett prov som jag inte har gjort än.
Engelskan: Ingen har speciellt stor respekt för läraren så vi satt hur som helst och bara pratade typ.
Idrotten: Läraren var på möte och vikarien kom aldrig. Så vi fick håltimma + lunchen.
Svenskan: Våran lärare gick efter halva lektionen. Jag, Emelie och Matte tränade på att balansera pennan på läppen istället för att jobba.
Bilden: Aldrig spesiellt seriös.


(Matte som tränar på att balansera
 pennan på läppen, och Simon som
 nog tycker vi ser lite halvdumma ut
 i bakgrunden)

Hehe, som sagt, en riktig "flumm-dag!"

Men ha det bra!



P.S.
Förlåt för att jag la ut den "söta" bilden om jag inte fick det Matte, men jag tror inte precis du kollar min blogg...
Men ifall du gör det, Förlåt! Hihi.


Kommentarer
Postat av: marcus

Nice dag!

Och är han på bilden din kille? Eller är du kanske singel? (a)

2010-02-03 @ 19:47:19
Postat av: Anonym

haha kommentaren innan mig ;)



Skitkul dag och imorrn blir det tårtor <3

Hoppas på stockholm osså :D

2010-02-03 @ 20:28:50
Postat av: Anonym

/emelie :$

2010-02-03 @ 20:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0