Fredagsmys med Jossan....

Hej alla söta!
Ligger här på en luftmadrass och äter nötter och chattar med Krille, aah jag är hos Jossan så klart. Hon ligger och läser sin gamla dagbok för mig, haha: "Idag ska jag leka med ..... det ska bli kul, jag är kär i honom" Nästa dag: "Nu är jag inte kär i ..... längre, nu är jag kär i ..... istället" Haha, så kul har vi....
Ne, men det låter så gulligt, hihi.
Men idag har det vart en vanlig skoldag, vi hade prov i Fysik, det gick rätt bra tror jag. Sen så kollade jag, Jossan, Emelie och Lina på film hemma hos Lina, det är alltid lika roligt att vara med "Tjejerna".
Men nu har jag inte så mkt mer att skriva om.
(en söt bild på mig och Bästisss-Jossan)
Men ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0