Hemstudiedag...

Hejsan!
Idag hade vi "hemstudiedag" då är man hemma och får en uppgift istället för att sitta i skolan och jobba. Vi hade en engelska-uppgift där man skulle skriva om ett intresse som man sen skulle kunna prata om i 2 min med bara några stödord. Jag var klar redan igår, så idag va jag med Jossan och Krille igen, vi kollade lite på film och så, bara slappade liksom. Men det var kul och mysigt! Hehe.
Nu sitter jag hos Jossan och är helt jätte-trött! Vet inte varför, jag har ju inte gjort nåt alls idag liksom. Och sen ska vi iväg på träning, gud va jobbigt! Jag är värkligen inte sugen på att gå ut i kylan och träna idag! Men det blir säkert bra bara vi kommer dit liksom.
Men nu så ska jag gå och va lite social mot Jossan en stund.
Men ha det bra!

Kommentarer
Postat av: emelie

"Helt jätte-trött"!? :)

Du är nog trött, haha :D

Jag är inte heller speciellt sugen

på att träna har sovit hela dan typ,

och klippt mig faktiskt :D kramisar :)

2010-02-16 @ 18:30:37
Postat av: Svar till: emelie.

Hej "emelie"

Ja, där ser du hur "helt jätte-trött" jag jag va när jag skrev, haha!

Kram.

2010-02-18 @ 18:17:15
URL: http://idaastylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0