Kul i backen....

Hej alla söta!
Tänkte inte skriva så himla mkt om dagen, vi åkte skidor från att liftarna öppnade tills dom stängde, det var ca -2 grader och "växlande molnighet". Men här kommer lite roliga bilder från dagen istället....
(I liften, Jossans skidor till vänster och mina till höger)


Här skulle vi ta lite roliga bilder när jag stannade och skvätte snö hade vi tänkt, gick ju bra! Jossan tog en serie på 4:a bilder och såklart vurpa jag...
(Hahahahhah....)


Här kommer liiite mer lyckade bilder...
Sen så trodde Jossan att jag var avundsjuk på att hon fick ha en böjd stav igår så hon fixade det till mig med, Tack Jossan!
Såhär gick det till idag:
Jag stannade i den röda backen för att fråga vilken lift vi skulle till. Jossan kom och tänkte stanna över mig i backen, men ja, hon körde rakt på min stav pga en isfläck och den tjockisen landade på min stav, ja ni ser ju hur det gick på bilden! Men när vi stog där nere vid värmestugan och jag försökte fixa den så var det en kille som tyckte lite synd om mig att behöva ha en störtloppsformad stav, och han var ju lite smartare än oss, så han böjde den mellan två brädor där man ställer skidorna. Så det gick bra och jag kunde åka igen...
Men nu orkar jag inte skriva mer ikväll.
Men ha det bra!
PUSS IDA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0