Popcorn och Let's Dance....

Hej alla!
Nu sitter jag här i stugan nyduschad och färdig med nästan all packning tills imorrn, fy vad skönt! Nu sitter vi och slappar med popcorn framför Let's Dance.
Som jag sa tidigare så tog vi ju lite sovmorgon i morse och gick ut och åkte kvällsåkningen nu istället. Det var mysigt, fast alla backar var ju väldigt uppkörda så vi åkte inte så jätte-länge.
Imorrn åker vi lite skidor på förmiddagen och sen så åker vi hem, den här veckan har gått fort!! Men lite skönt ska det bli att få sova i sin egen säng och träffa familjen och allt liksom. Och jag har ont i hela kroppen, troligen träningsvärk. Konstigt att man kan va så himla trött i kroppen när huvudet är så piggt, hehe.
Ja, det skulle ju vara skönt att få vila lite på Söndag och bara sitta hemma och slappa, men nej, då blir det fotbollscup såklart. Inte jätte sugen på det precis, suck liksom! Men ja, det blir nog bra. Tror inte att det var samling så tidigt, så lite kanske man får sova iallafall....
Men nu ska jag fortsätta att kolla på Let's Dance med dom andra.
Ha det bra!
PUSS IDA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0