Sälen...

Hejsan!
Sitter här i stugan nudå, vi har åkt skidor hela dagen men det är kallt här! Men det är sjukt kul ändå! Men vi ska snart ut igen så jag tänker bara lägga in lite fina och snöiga bilder från idag...
(Jossan och jag i ankarliften)

(Jag i ankarliften)

(Bild tagen över axeln i ankarliften)

(Uppåt i ankarliften)

(Mina skidor (vänster) Jossans skidor (höger) i ankarliften)

(Bild från värmestugan, Tandådalen där borta)

(Bild från värmestugan, Backen "Branten" som man ser)

(Bild tagen från toppen av Hundfjället)

(Bild tagen från toppen av Hundfjället)

(Bild tagen i ankarliften)

(Bild tagen i ankarliften)

Inte så jätte-bra bilder, men ni får tänka på att det var ca 17 minus och dom flesta är tagna med vantar och allt på...
Men nu ska jag inte skriva mer.
Men ha det bra!
PUSS IDA!


Kommentarer
Postat av: emelie

Åh, saknar hundfjället när jag ser dom där

bilderna :D JAG SKA SNART DIT IGEN!



Hoppas ni hare bra, kramis <3

2010-02-22 @ 19:11:38
URL: http://eemeliesord.blogg.se/
Postat av: svar till: emelie

Hej.

Haha, ja, jag ska också dit igen med familjen, veckan efter dig ju, hihi.

Och vi har det bara bra!

Kram Ida...

2010-02-23 @ 17:26:29
URL: http://idaastylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0