Sista da'n jag är 13!

Hej igen!
Sista dagen jag är 13 idag ja, imorrn blir jag fjortis, hehe. Men som jag har sagt tidigare så hoppas jag bara på Att Få pengar, Eftersom jag nyss köpte en ny mobil och nu vill ha en kamera.
Imorrn-kväll kommer släkten på mammas sida på kalas. Då ska vi äta god mat och marengsviss med hallon (Linas recept, hehe). Sen så ska jag be Micke om hjälp att fixa min egna dator, om det går så kommer det nog bli fler inlägg på bloggen.


Men sen Måste jag ju berätta Hur det var på hockeyn igår, jag Lindköping, som mötte Frölunda då. Frölunda förlora med 4-3 var Men det en bra och spännande match och vi hade bra Allt platser och. Så det var kul iallafall. Sen kom vi hem typ tolv, så det var tur Att vi hade sovmorgon idag. Så vi började Inte forens 10.10.
Dagen idag var rörig som alla dagar den här veckan Har varit ... Vet inte riktigt varför det är så, men ja, jag tycker om Når det Inte är så Seriöst. På Svenskan t.ex åt vi tårta som vi bakade igår på SO: n, våran klass vann 7: Ornäs "tårtjakt" och fick baka och äta tårtor som pris. Min grupps Tårtan var med mareng, nutella, gredde, hackad choklad och hallon, suuuper-gud!


(Jag med min brorsas Frölundahalsduk)

Men nu ska jag bara Lägga upp en Dagens outfit ska och sen jag gå ner och titta på TV med mamma en stund.
Men ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0