Sjuk...

Hej alla söta!
Sitter hemma och är sjuk, fy vad trist! Var hemma igår med, men då orkade jag knappt resa mig ur soffan så jag skrev inget inlägg då. Men jag hoppas värkligen att jag är frisk till på Torsdag eftersom jag och familjen ska dra till Lindköping efter skolan och kolla hockey, Frölunda-Lindköping, HEJJA FRÖLUNDA! Ååh vad jag längtar!
Sen så fyller jag ju år på lördag, 14 blir jag då! Och jag önskar mig bara pengar nu, för jag ska köpa en mobil och en kamera, mina är trasiga/dåliga. Men av mamma och pappa har jag redan fått min present, slalomskidor och pjexor (inte jättebilliga precis) så jag är redan nöjd med presenterna!
Ne, nu ska jag nog titta lite på läxor och sånt, suck!
Men ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0