Sovit hos Jossan inatt då....

Hejsan allihopa!
Nu sitter jag och Jossan vid varsin data nere i hennes källare, jag har ju då sovit här som jag skrev igårkväll. Vi hade kul och somnade rätt sent, sen i morse så vaknade jag av att Jossan satt och höll på med datan typ halv 10, sen satt vi i hennes säng rätt länge innan vi gick och åt frukost vid typ 11-halv 12. Sen gick vi ner för att duscha, sen råkade vi duscha liiite för länge så varmvattnet tog slut, så vi fick skölja ut hårinpackningen med iskallt vatten! Men ja, vi vaknade ju iallafall ordentligt, hehe. Sen så fixade vi till oss med smink och platta håret och så...
Senare idag ska jag och familjen åka och äta hos en i mitt fotbollslag, våra mammor är bra kompisar så vi gör sånt ibland, det ska bli rätt kul.
Men jag tror inte jag har så mycket mer att skriva om nudå.
Men ni får ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0