Stugan...

Hej igen!
Nu tänkte jag visa hur våran stuga ser ut, för jag tror nog att mormor och morfar och familjen vill se iallafall. Men jag har ju ingen kamera just nu så jag tog bilder med Jossans och sen så lägger jag in dom här...
(Köket)

(Ett loft med 2 sängar)


(Uppe på loftet)


(Dörren till vänster: dusch, bastu och hall med alla kläder.
Dörren till höger: toa)


(Matbordet)


(Rummet där jag, Jossan och hennes mamma sov, jag överst, under mig Jossans mamma och Jossan på en madrass på golvet)

(Jossans täcke och kuddar)
(Mitt täcke och kuddar)


(Bild uppifrån loftet)


(Bild uppifrån loftet)

Ja, det va stugan det...
Fyra bäddar och åtta pers, men det gick bra ändå, hehe.
Men nu vill dom andra sova, så jag ska stänga av datan.
Men godnatt allihopa!
Ha det bra!
PUSS IDA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0