Tjej-kväll snart...

Hej!
Nu sitter jag här och nyser och snorar lite, håller nog kanske på och bli förkyld lagom till Sälen-resan. Men jag är ju iallafall inte sjuk på nåt sätt, så det är lugnt...
Men iallafall så sitter jag ju här och väntar på att klockan ska bli 6 nån gång, då kommer tjejerna hit och äter och kollar film. Vi ska kolla på "Baksmällan" så vi får hoppas att den är bra! Men ja, det ska bli riktigt kul med en kväll med tjejerna! (Jossan, Emelie, Lina, Vickan och Lisa). Och mamma har redan gjort klart allt när jag va i skolan, så nu är det nästan inget att göra tills dom kommer.

Imorgon blire nog mest att vara hemma och packa till Sälen-resan med Jossan, för på Söndag har vi ju fotbollscup från kl 6.30 till nån gång vid 21! Sen bär det av till Sälen, antingen på kvällen eller tidigt på morgonen efter...
Just nu håller jag på och skriver en lista över allt jag ska ha med mig dit. Men det är svårt att veta om det är allt ju. Men får väl se sen när jag kommer igång med packningen.


(min fina lilla lista)

Men nu ska jag bara ta en dagens outfit, sen ska jag börja byta om och så.
Men ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0