Vanlig skoldag...

Hej alla söta!
Idag har det bara varit en helt vanlig tråkig skoldag, och nu sitter jag här och gör lite ma-läxa. Sen ska jag iväg och träna, känner inte för det idag heller, har liksom bara lust att slänga mig i soffan framför TV:n och slappa. Men som jag sa sist med så brukar man ju bli mer taggad när man väl kommer dit liksom.
Imorgon kväll blir det tjej-kväll här hemma med taco-paj, chokladpudding och sen lite "snacks" till filmen vi ska se, nån som har nåt filmtips så får ni gärna skriva! 
Sen nästa vecka blire Sälen med Jossan, FY F*N VA KUL VI SKA HA! Oj, vi två ensamma där, det kan nog hända lite vad som helst för tokiga/roliga/konstga saker, hahah. Gud vad jag längtar! 
Men först är det ju cup i Askersund på söndag, då så ska vi absolut vinna!!!
Men nu ska jag nog fortsätta med läxan så jag hinner innan träningen...
Och det blir ingen dagens outfit idag heller tyvärr, men jag ska försöka bättra mig på dom!
Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0