Vart med Jossan igen

Hej!
Igår var jag och Jossan i stan, först gick vi i lite affärer och fikade på Bara Vara sen gick vi och såg Eclipse på bio. Jag köpte några svarta typ pärlarmband i olika storlekar, och örhängen som också var som pärlor/kulor (eller vad man ska säga) i olika färger och storlekar. Filmen var bra, ungefär som dom andra, annars kan ju trean bli sämmre än dom andra tycker jag, men den var bra! Det var riktigt mysigt att gå på bio iaf. Efter bion gick vi och åt på McDonald's där det hände lite saker så polisen kom och så (inget alvarligt, men ändå) och det var inte jag och Jossan som gjorde något dumt, jag lovar, hihi. Efter vi hade ätit kom mamma, pappa o David  och hämtade oss. Sen sov Jossan och jag i min husvagn, vi kollade på två filmer: Brudens bäste man och Djävulen bär Prada, dom var bra båda två. Sen sov vi till typ elva/halv tolv idag. Sen har vi typ spelat lite TV-spel, hehe. Och nu gick Jossan precis hem. 
Nu ikväll skulle kanske familjen (och Jossan?) åka upp till Tisarn och ta ett kvällsdopp, sen ska vi kolla på finalen i lag-VM i Speedway, HEJA SVERIGE! Hehe.
Imorrn ska jag äntligen få vara med Krille igen efter alla semestrar, längtar! 
Det var nog allt för idag.
Ha det bra!
PUSS IDA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0