Pluggar...

Hejsan!
Idag blir det bara ett kort inlägg.
Gissa vad jag gör nu när det är säkert 30 grader ute och solen skiner för fullt... Jo, jag sitter här inne och pluggar till SO-prov som vi har imorrn, vem fan sätter ett prov nu när det är en vecka kvar till sommarlovet?! Jag menar vad ska det vara bra för?! Suck...
Men sen har jag iaf fotbollsträning med A-laget.
Som sagt ett kort inlägg, för nu måste ja fortsätta att läsa om kommunsfullmäktiga, landsting, nämnder, yrkande och massa sånna spännande saker!
Men ha det bra!
PUSS IDA! 

Kommentarer
Postat av: emelie

vi hade inte yrkande! :P

så nu har du pluggat för mycket ida, ajdå ;)

2010-06-03 @ 17:21:31
URL: http://emeelieee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0