Sommar och sol!

Hejsan!
Ligger på Jossans stutsmatta och har det toppen-skönt! Solen skiner, det är säkert minst 25 grader varmt och brännan börjar ta! Bättre än såhär är svårt att ha det! Hehe.
Skolan idag var också bra! Vi hade friluftsdag så vi cykla upp till Tisarn (en sjö) och låg och solade och åt glass hela dagen, så borde det jämt vara i skolan... Tänk hur lite skolk det skulle bli då, haha.
Snart ska jag hem och äta, sen är det träning och sen ska jag kolla speedway med Krille.
Rätt bra dag va? Jag bara längtar så till sommarlovet börjar!! (om exakt 6 och en halv dagar!)
Men nu ska jag fortsätta att steka och njuta av solen och värmen!
Ha det bra!
PUSS IDA! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0