Sommar på riktigt!

Hejsan!
Har inte skrivit på länge nu, men jag hinner inte... På sommaren vill man ju bara vara ute i solen med kompisar så jag är mer upptagen nu än när man hade fullt upp med läxor och prov i skolan, hehe. Men som sagt, dagarna som har vart nu har mest vart: Sola, bada, vart med Krille eller Jossan, spelat match eller tränat, och en massa mer...

Några kul saker jag tänker berätta bara:
•Jag kom vidare till höstlägret! Så nu är jag ett steg närmare distriktslaget.
•Jossan och jag firar midsommar i Strömstad i år igen, det börjar ju nästan bli en tradition?
•Josse är hemma från Varberg igen så vi va och spela minigolf och åt på resturang, det var mysigt! Så har hon färgat och fixat mina ögonfransar och ögonbryn.
•Med familjen blir det en eller två veckor med husvagn på Öland i sommar, alltid lika mysigt med husvagnssemester!!

Annars går mitt lov ut på att sola, bada, vara med vänner och familj, slappa och så klart äta massa glass, hihi.

Lite härliga bilder från Tisarn:








Får se när jag har tid att skriva nästa gång, det kan ju dröja ett tag... 
Men ha det bra!
PUSS IDA! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0