Förlåt för dålig uppdatering i veckan....

Hejsan!
Nu har det vart väldigt dålig uppdatering den här veckan! Men jag har spelat cuo, tränat, vart med Krille, pluggat till prov, med mera. Så jag har liksom inte hunnit skriva något. Men idag har det vart skola som vanligt, sen åkte vi till mormor och morfar och fikade och hälsade på, och nu så har jag snart träning. Men nu måste jag göra läxa, så jag hinner inte skriva mycket mer än att jag lever och ska försöka skriva lite nu, imorrn kanske jag inte hinner, för då ska jag på bio med Krille och se "Farsan", men på lördag ska jag försöka skriva ett lite längre inlägg.
Men ha det bra så länge!
PUSS IDA!

Kommentarer
Postat av: emelie

hade du kul på bion? :)

2010-03-06 @ 17:46:16
Postat av: Svar till emelie

Hehe, jadå! Det var mysigt :)<3

2010-03-06 @ 18:41:14
URL: http://idaastylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0