Fredags-mys med Krille igår

Hej alla söta!
Sitter här och gör matte-läxa (en lördag, sällan jag!) för att slippa göra den på tisdag då vi har Hemstudiedag, då har man en uppgift att göra hemma istället för att sitta i skolan hela dagen. Så om jag blir klar nu kan jag ju va med nån eller hitta på nånting hela tisdagen. Idag har vi match (Kl. 16 på konstgräset om nån vill kolla) så jag hinner ju inte göra så mkt innan den ändå, så då kan man ju lika gärna fixa den nu. 

Men igår va jag med Krille, vi kollade på Offside och sen spöade jag honom (nästan) i TV-spel när vi spela Wii med min lillebrorsa, hehe... På kvällen hade vi "Fredags-mys" med popcorn och så kollade vi på Frölunda-Lindköping, tyvärr förlorade Frölunda. Men kul vare iallafall! Och gissa vilken Brynäsare som till och med hade på sig mina Frölunda-tofflor i typ 5-10 sec, eller hur älskling? Haha. 



Men nu ska jag göra klart min matte-läxa, skriver kanske senare, annars skriver jag väl nåt imorrn.
Men ha det bra!
PUSS IDA! 

Kommentarer
Postat av: Krille<3

men älskling det va ju du som satte på mig dom :S <33333 pusssssssss

2010-03-27 @ 13:39:16
Postat av: Svar till Krille<3

Haha, kanske det va, men ändå... ;D<33333

Puss Ida <3333

2010-03-28 @ 10:36:15
URL: http://idaastylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0