Myskväll med Emelie och Jossan....

Hejsan.
Sitter här hos Emelie och väntar på att mormor ska komma och hämta mig, vi ska ha kalas för mamma som fyller år idag, GRATTIS MAMMA!
Men vi har ju sovit över inatt, skriver inte så mkt mer utan jag lägger upp några "fina" bilder istället så ser ni typ vad vi har gjort....


(Soffan som vi sov i på dagen)

'
(Soffan som vi sov i på natten. Ja, vi sov faktiskt under allt det där!)


(Soffan på morgonen när vi vakna)




(Sen gjorde jag inbakad fläta på Emelie)


(Jossan och jag vart trötta och la oss och kollade på Mr Bean)


(Emelie skulle sminka mig, men det blev ögonskugga lite överallt. Hehe)


(Emelies sminkning av mig)


(Min sminkning av Emelie)


(Jossans sminkning av Emelie

Men ha det bra!
PUSS IDA! 


Kommentarer
Postat av: emelie

Vart det bra med bilderna? :)

Haha, kul vi hade! Måste göras om :)

Kram ♥

2010-03-21 @ 18:20:33
URL: http://emeelieee.devote.se
Postat av: svar till emelie

Jadå, det blev toppen! Tack! :D<3

Aah, det måste göras om!! :P<33

2010-03-21 @ 18:30:15
URL: http://idaastylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0