Pluggar SO med Jossan...

Hej alla!
Nu var det sådär länge sen jag skrev igen, till och med Krille sa nyss att det va länge sen, hehe.
Så jag tyckte det var bäst att skriva ett inlägg.
Men ja, jag sitter här och pluggar SO med Jossan, vi har läxa tills imorrn och det är rätt mkt att läsa på! Nån som vet vad dharma, monoteistisk, polyteistisk, Lao Zi, Tao Te Ching, tao, reinkarnation eller hajj betyder, haha, jag vet nu.
Men som ni säkert fattar är det liiite svårt att komma ihåg allt!
Sen ikväll har vi träning med A-laget, ska faktiskt bli kul idag!

Veckan annars har varit bra, jag har vart med Jossan och Krille och tränat och massa. Och alla läxor är typ klara nu, så det är skönt!
Men nu ska jag snart äta och Jossan ska åka hem nu, så jag hinner inte skriva så mkt mer.
Men ha det bra!
PUSS IDA! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0