Promenaden jag skulle berätta om...

Hej igen!
Nu har jag kommit hem och lagt in bilderna på datan. Så nu tänkte jag berätta då:
Våra lärare tyckte att det var så fint väder, så istället för att sitta inne och ha livskunskap gick vi ut på promenad. Jag, Jossan, Emelie, Lina, Vickan och Alex gick lite efter och tog lite bilder och höll oss lite undan från killarna som snöpulades och kastade snöbollar på oss... 
Men efter ett tag stannade våra lärare och väntade in alla, men när dom började gå märkte dom inte att HELA klassen stannade och gick åt ett annat håll. Vi kom före dom till ett ställe, där sa dom att dom hade stannat för att skrämma oss när vi kom, men vi kom aldrig... Anders såg sur ut, men Eva bara skrattade. Men duktiga lärare att tappa bort hela klassen. Haha, lite lurade vart dom allt....
Det låter ju inte så jätte-kul när man bara berättar, men det var askul att se deras miner när dom såg oss. Hehe.

Men här kommer lite bilder då:


(Emelie och Lina gör lite konster och Alex tänkte göra samma sak...
Men hon ramlade, haha)


(Där framme går typ halva klassen, resten går låååångt före!)


(Matte snöpular Alex, ser kallt ut!)


(Vi snygga brudar ville ha en bild på alla oss, men såklart ska
Matte komma och förstöra)


(Vi fick en bild på bara oss snyggingar sen iallafall)

Men nu har jag inte så mycket mer att skriva idag...
Men ha det bra!
PUSS IDA!

Kommentarer
Postat av: Aleex :]

ojjävlar vilka snyggingar ;)<33

2010-03-10 @ 20:06:36
URL: http://laalex.blogg.se/
Postat av: emelie

ja, vilka fina bilder du tog :)

gillar den sista, bortsett från

minen jag har? jag ser lite spyfärdig

ut? haha! krami<3

2010-03-10 @ 20:44:00
URL: http://emeelieee.devote.se
Postat av: svar till Aleex :]

Haha, ja ;)<3

2010-03-12 @ 15:46:44
URL: http://idaastylee.blogg.se/
Postat av: svar till emelie

Tack. Hehe, kanske du gör, har inte tänkt på det ;P<3

Kram :)<3

2010-03-12 @ 15:49:24
URL: http://idaastylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0