Shopping och övernattning...

Hej!
Kom nyss hem från Örebro där jag har vart och shoppat, köppte nya fotbollsskor och en ny mascara.

(Fotbollsskorna)

(Mascaran)

Nu sitter jag väl mest och väntar på att Jossan och Emelie ska ringa och säga att dom också har kommit hem, alla tre åkte in med sina familjer utan att vi visste att dom andra skulle in, lite läskigt...
Men sen ska vi tre sova hos Emelie, vi pratade om att sova i hennes soffa, men vi får väl se om det blir så. Hur som helst så ska det bli mysigt!

Igår va jag frisk igen och var i skolan. Vi hade sovmorgon, men först kom Torzten (min katt) in vid 5 och skrek en massa så jag vaknade, sen kom pappa in vid 6 och väckte mig, sen kom mamma in vid 7 och väckte mig och fråga om jag inte va tvungen att gå upp om jag börja 8, sen en kvart innan min väckarklocka skulle ringa messa Krille och väckte mig igen! Hehe, vart inte så mycket med den sovmorgonen...
Sen efter skolan följde jag med hem till Krille, vi kollade på
2012
och myste. Sen åkte jag hem och kollade på TV med familjen.

Men nu har jag inte så mkt mer att skriva om...
Ha det bra!
PUSS IDA! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0