Skidor i Stenkällegården...

Hej!
Nu måste jag ju berätta om min toppen dag i Stenkällegården igår. Mamma tog med mig, David och Krille för att åka skidor. Vi kom dit typ kl 10 när liftarna öppnade och åkte typ till det stängde kl 16. Så vi tröttnade lite på dom 3 backarna som fanns där. Men det var kul och mysigt iallafall! Men jag fick stryk i "Snyggaste-vurpan-tävlingen" av Krille, hehe. Men det måste vi göra om nån gång!
Men jag tog inga bilder, dumma jag då! Varför gjorde jag inte det, jag tar ju alltid kort, så glömmer jag det bara. Konstigt det kan bli ibland, hehe.

Ikväll är det match med dom äldre, första matchen jag spelar på konstgräset. Det ska bli kul! Om nån vill kolla så är den kl 18.15 på konstgräset (som sagt).
Men nu ska jag fixa en sak.
Ha det bra!
PUSS IDA! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0