Ny design, med mera...

Hejsan!
Som ni säkert ser så har jag fixat till min blogg nu, snyggt va? Men hade aldrig klarat det utan Emelie som visade hur jag skulle göra, tack så mkt Emelie!

Dagen/kvällen igår vart riktigt mysig! Efter skolan gick jag hem och väntade på att pappa skulle komma hem och skjutsa mig till Krille. När jag kom till Krille lite senare så kollade vi på film som vanligt, hehe. Sen åkte vi in till stan och gick på bio, vi kollade ju på "Farsan", den var rolig. Innan bion åt vi på McDonald's och så. Efter bion åkte vi hem, och båda höll nog på att somna i bilen, iallafall höll jag på att göra det det, haha... Men det var som sagt en riktigt mysig kväll!
Men idag tog jag en riktig sovmorgon eftersom det var så himla länge sen jag gjorde det nu, så jag passade på när jag var själv hemma att sova till kl halv elva. Sen möttes jag och Emelie i ishallen kl 2 för att våra små-brorsor spelade cup där. Vi kollade på en match och sen gick vi hem hit och hon hjälpte mig med bloggen som sagt. 
Imorrn blir det att gå upp kl 6 igen, eftersom vi har samling kl 7 med fotbollen, cup igen. Men den här gången känner jag mig mer taggad än sist iaf! Det känns som om det kommer att gå bra. 

Men nu ska jag stänga av datan, för jag ska snart kolla på melodifestivalen och äta och mysa lite med familjen.
Men ha det bra!
PUSS IDA

Kommentarer
Postat av: emelie

det va så lite så :)

men jag tror inte du behöver

berätta hur cupen gick va? haha.

men men, nån gång måste det ju bli

såhär också :/



kramis<3

2010-03-07 @ 17:17:11
Postat av: svar till emelie

Hej emelie.

Ne, jag säger bara att det gick åt piiip typ. Men nu har vi ju gjort en dålig cup, så det kan ju inte bli sämre iaf...

Kram Ida ;)<3

2010-03-09 @ 14:24:09
URL: http://idaastylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0