Bilder från nya kameran

Hej!
Idag har det vart skola, efter skolan gick jag, Jossan och Krille hem till Jossan. Tog massa bilder med nya kameran som kommer snart...
Efter vi hade vart en stund åkte jag till M-berg och shoppa lite grejor jag ska ha med till Fellingsbrolägret.
Men här kommer bilderna istället:



























































Det var väl allt...
Hinner inte skriva några förklaringar idag, men ni förstår nog vad allt är ändå, hehe.
Men ha det bra!
PUSS IDA! 

Kommentarer
Postat av: matteee

jag är jue bara för snygg ;D

2010-05-12 @ 22:55:41
Postat av: Svar till matteee

Haha, vi säger väl så... :P

2010-05-17 @ 21:25:13
URL: http://idaastylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0