Fellingsbro, here I come!

Hejsan!
Sitter här och har det bra och ler för mig själv... 
Har mått lite sådär idag, men nu när jag nyss fick veta att jag kom vidare till Fellingsbro-lägret försvann det! Jippie! Ett steg närmar distriktslaget då...

(Syns inte så bra, men det är iaf mitt namn som är inringat där)

Annars har det inte vart så mkt speciellt den här veckan, en match där vi inte berättar resultatet (hehe), så har jag vart med Krille och Jossan, vart hos doktorn, legat hemma och slöat i soffan och kollat TV och pluggat är väl typ det jag har gjort...
Nu väntar jag på min kamera som jag har beställt, tryck här för att se vilken det blev (men det är inte den färgen, den är svart), längtar efter att få riva upp kartongen och börja knappa, hihi. Förhoppningsvis kommer den redan imorrn, men vi får väl se...


Men ha det bra!
PUSS IDA! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0