Länge sen, men jag lever iaf!

Hejsan!
Ja, nu var det ju ett tag sen jag skrev... 
Och på den tiden har jag hunnit med att göra en massa saker!
Skrev ju senast i Fredags och då satt jag och taggade match, Matchen gick väl sådär, vi förlora, men kämpade bra iaf! 
Jag skriver dagarna istället, det är nog lättare än att förklara precis allt.
Lördag: Var med Krille, vi va typ ute och spela lite fotboll, eller nåt sånt. Sen fick jag duscha där och låna kläder av Julia (hans syrra) för att vi skulle på kalas hos hans farmor. Sen skulle vi gå med hundarna hem, vi fick typ släpa dom för att dom var så trötta. Sen kolla vi på hockey och sen åkte jag väl hem...
Söndag: Jag, David, pappa och mamma åkte upp till Tisaren för att fiska, David fich en rätt stor gädda, men vi var inte ute så länge eftersom det började blåsa så. Senare åkte jag hem till Krille, då var det kalas för hans pappa istället. Senare hade jag träning.
Måndag: Först va det skola som vanligt, sen hade jag match med A-laget. Det var min första match, och jag spelade nästan hela matchen då, vi förlora med ett mål, men det var mest otur...
Tisdag: I Tisdags var vi lediga, så jag och mamma åkte in till örebro och shoppade Bikini till mig (bild kommer). Sen städade jag min garderob. En hel sopsäck med kläder blev det som Vickan fick ärva. Sen gjorde jag lite läxa och så.
Onsdag: Skola som vanligt igen. Efter skolan kom jag, Jossan och Emelie på att vi skulle åka tåg in till stan och kolla när KIF spela match mot Tyresö, så vi tog ett tåg in dit, åt på McDonald's, tog om mitt hål i örat (där uppe hade det läkt igen). Om nån vill ta hål i örat billigt så gå till Parfym Pia Eller nåt sånt, det kostar bara 60 kr! Sen kollade vi på matchen, KIF vann med 3-1 efter förlängning, och gud va kul vi hade! Måste göras om!!
Idag: Idag hade vi koopertest i skolan, 2km/5 varv på löparbanan på så kort tid som möjligt. Jossan kon 1:a i klassen och jag 2:a på 9, 40 min (godkänt för killar(!) var typ 10/11 min). Bästa killen hade nåt på 10, haha, då var dom inte så kaxiga! Nu har jag pluggat lite och snart ska jag iväg på träning med A-laget idag.

Det var väl typ allt jag hinner skriva idag, för nu ska jag gå och byta om för fotboll.
Men ha det bra!
PUSS IDA! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0