Tjejkväll, igen

Hejsan!
Sitter här med Jossan och Emelie, men funderar på att gå hem, här blir man bara mobbad, haha!
Emelie:
*Knackar på idas huvud*
- Nej, fortfarande trä!
Jossan:
*Knackar på idas huvud igen*
- Peppar, peppar ta i trä!

Men jag ger igen sen när dom har somnat, mohahaha....
Men iallafall. Vi ska ha spakväll, och kolla film (bråkar fortfarande om vilken), sen ska vi väl äta och grilla marsmellows om det slutar regna, sen har vi massa mer att göra som vanligt!
Imorrn ska vi och kolla handboll, det är ju Järnvägen cup här så man måste ju gå och kolla! Sen ska jag upp till mormor och äta eftersom det är morsdag på söndag. På söndag har vi match så då kan jag inte åka upp dit.
Men det var väl allt jag hade att skriva idag...
Ha det bra!
PUSS IDA ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0