Snart jul?!

Hej!
Sitter här och har nyss gjort lite läxa, det är typ den enda anledningen till att jag ens orkar starta datan nu, den är så sjukt seg! Men när jag ändå sitter här är det klart jag passar på att skriva...

I helgen har jag mest varit med Jimmy, alltid lika kul och mysigt! Och så har jag kollat på lite handboll och varit med släkt och familj typ.

Men vet ni?! Idag är det bara EN MÅNAD kvar till jullovet börjar, va skönt, är rätt skoltrött just nu!
Men det är bara att hålla ut...


Och i helgen skrev jag också min önskelista, visst är det mysigt när det börjar bli jul? Snö, massa stearinljus och julbelysningar (till helgen iaf), börja leta presenter och allt sånt, jag älskar iaf det!
Här kommer lite av sakerna på min önskelista:



Men nu måste jag börja byta om, ska ut och träna fotboll i snövädret, så på med varma kläder nu!
Får se när jag skriver nästa gång...
Men ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0