Min helg

Hejsan!
Sitter här vid datan och slöar, Jossan va nyss här så vi gjorde klart våran Power Point redovisning om Mexiko.
Idag har jag spelat min första match med Kumla, det var riktigt kul! Vi vann med 2-1 och själv tycker jag att det gick riktigt bra för mig.

I fredags kom ju Jossan hem, så den här helgen har vi haft mkt att göra tsm för att ta igen en hel vecka, hehe, så i fredags följde jag med henne hem, sen åkte vi på BIO, Harry potter 7, vi har kommit på att det har blivit tradition att vi ser dom tillsammans nu...
Sen sov jag hos henne, vi passade på och sov till typ 12 halv ett, sen kom Jimmy och Vincent en stund.

Men nu tjatar David om att vi ska spela TV-spel, så det är väl bäst jag går och spöar honom lite i NHL 2K10 (tror jag det heter).

Ha det bra!

Och glöm inte tända första ljuset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0