Äntligen fotboll på riktigt!

Hej!
Sitter här och längtar till kvällen! Ska testa träna med Kumla eftersom Hallsberg inte längre är något att ha! 
Det ska iallafall bli riktigt kul att få en seriös träning, det va länge sen nu! 

Dagen idag har vart som vanligt, tråkig...
Inget roligt händer i skolan nu, bara massa prov typ.
Just nu håller jag på och pluggar Biologi, va fan ska jag veta hur min mage funkar för!? Den sköter sig ju bra själv?
Och fotosyntes, ljusenergi+koldioxid+vatten-->socker+syre, och cellens delar; när ska jag ha nytta av att veta att ribosomer tillverkar proteiner?
Men men, det är bara att bita ihop och plugga på antar jag...

Men ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0