Sjuk

Hej.
Sitter här och zappar mella alla kanaler och hittar inget att kolla på! 
Det är väl ungefär det jag har gjort dom två senaste dagarna också, legat i soffan och snorat och sovit...
Ska nog inte till skolan imorrn heller. Mår inte alls så bra. Och jag bara måste vara frisk till helgen! Ska ju på höstlägret i Sköllersta, det får jag absolut inte missa! 
Lite coolt att kunna säga att jag är en av dom 50 bästa 96-tjejerna i länet nu faktiskt, lite stolt, hehe!

Men jag har väl inte så mycket mer att berätta, händer inte så mkt här för tillfället.
Men ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Vickan

Ajrå ;/ hoppas du verkligen blir frisk så du kan göra allt roligt ;) kram

2010-10-07 @ 15:07:15
URL: http://vickkaaan.devote.se/
Postat av: Vickan

Och kommer till skolan imorgon då ;p + så vi kan prata om en grej..

2010-10-07 @ 15:08:30
URL: http://vickkaaan.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0