Sovmorgon

Hejsan!
Sitter här fortfarande i pyjamas i Jossans säng och har det skönt, vi åt frukost för en timma sen och nu ska vi väl kanske börja göra oss i ordning snart, hehe...
Men vi kolla på film igår, eller ja, Emelie och jag kolla och Jossan gick och la sig. Jag somna efter typ 10 min av filmen (inte jättekonstigt då vi börja kolla ganska sent)  och Emelie somna en stund efter mig, så vi kolla klart nu när vi vakna. Vi kolla på Remember me den va bra, fast sorgligt slut...
Senare idag har vi träning med Hallsberg, börjar kännas lite sorgligt att gå på träningarna nu eftersom det inte är så länge kvar till cupen som troligen blir det sista vi (jag, Emelie och Jossan) gör i HBK på ett tag iallafall, men men...
Nu har jag inte så mkt mer att skriva.
Men ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0