GREKLAND

Hejsan!
Hemma igen då efter en toppensemester, brun å fin såklart!
Jag hade inte tänkt skriva så mycket idag, det är nog inte många som orkar läsa om allt vi har gjort och så heller? Ska väl skriva att det var 30-35 grader i luften, 31 grader i poolen och 28 grader i havet bara, nån som vart lite avis nu eller?
Här kommer massa bilder och lite korta förklaringar istället för en lång text, en bild säger ju mer en tusen ord som ni vet?


(Jag och Jossan på bussen, trötta efter flygresan)


(Båten vi åkte med till ön "flying dolphin", passande namn!)


(Jossans och mitt rum, hennes säng till vänster och min till höger)


(Huset framifrån)


(Huset från ena sidan. Fönstret på nedervåningen är till mitt och Jossans rum)


(Huset från andra sidan, till vänster ser ni lite av den vackra utsickten över havet)


(utsickten från takterassen)


(Härlig bild?)


(Bjuder på den, haha)


(Vi spelar strandtennis, visst ser det ut som han ute i vattnet duckar, men riktigt så dåliga va vi faktiskt inte! Haha)


(På stranden lite senare)


(Jossan, det där är varken en kikare eller en gammal kamera... Det räcker att kolla på skärmen, hehe)


(Vi var på en ö där hjortar och påfåglar gick lösa överallt)


(Jossan, jag och Håkan på väg ut för att snorkla lite bland fiskarna)


(Påfågel)


(Snygg påfågelrumpa, haha)


(Mamma påfågel med sin unge)


(Här nån stans bodde vi)


(Klädd för en kväll i stan)


(Dricker varm choklad, inga små muggar precis!)


(På varsin luftmadrass i poolen)


(Såhär har vi solat hela veckan)


(Söt, jag vet! Iallafall så dricker jag milkshake på beachen)


(Dom här har vi använt hela tiden, tyckte det blev en rätt bra bild, hehe)


(Vart rätt nöjd med den bilden med! Tänker på mormor när jag ser den här bilden, vi satt och kollade igenom mina bilder och konstaterade att jag gillar att ta kort på fötter, haha)


(Fin bild tycker jag)


(Sitter och äter på en resturang precis på stranden)


(Sallad, sallad, sallad... Efter den här semestern behöver jag inte äta sallad på ett år!)


(En hamn med jätte-söta små fiskebåtar)


(Avslutar med den här bilden, BÄSTISAR FÖR ALLTID!)

Det var väl allt för idag iaf.
Ha det så bra!
PUSS IDA! 


Kommentarer
Postat av: Jossan :)

Ja måste få låna din din kamera snart nån dag så ja kan få alla bilder ;D<33333

2010-09-06 @ 21:47:46
URL: http://jossanjlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0