Helgen + litet utbrott

Hej.
Sitter här och pluggar, har varit och kollat på soffa idag. Ska ha en ny till vardagsrummet där nere, tror nog vi bestämde oss för en assnygg soffa (bild kommer kanske nån gång).
I lördags hade vi match, förlora med 2-0, men jag gjorde nog min bästa match på länge! Efter det var jag med Jossan och Krille, senare gick vi och åt pizza med några. Efter det köpte vi massa chips och sånt och hade filmkväll.
Sen sov jag och Jossan i husvagnen. På morgonen (kl, 12 typ) åkte Jossan hem och Emelie kom istället. Sen började jag må dåligt och tog febern och var sjuk, så Emelie fick åka hem. Resten av dagen vilade jag.
Idag var det skolan som vanligt.

Idag hittade jag också min stulna cykel, så nu skulle morfar se om den gick att fixa. Den var inte i så bra skick precis.
FATTAR INTE VAD DET ÄR FÖR FEL PÅ FOLK SOM TAR NÅNS CYKEL OCH BARA FÖRSTÖR DEN, JÄVLA IDIOTER! VAD ÄR DET ROLIGA IGENTLIGEN!? SKÄRP ER OCH SKAFFA ETT LIV! SERIÖST! 

Det var nog allt för idag.
PUSS IDA! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0