Längtar till vintern!

Hej!
Nån mer än jag som inte vill ha höst?! På morgonen är det svinkallt och man måste ha massa kläder när man cyklar till skolan, och så när man ska hem så svettas man. Jag vill ha riktig vinter nu så man kan rota fram mössa, vantar, halsduk, vinterjacka och framför allt köpa nya vinter-skor! Älskar att köpa nya skor, och när snön börjar komma får jag en anledning, hehe.
Men det jag längtar mest efter är ju såklart skidåkning! Kolla nyss lite på mina bilder och såg massa härliga skid-bilder som värkligen väcker roliga minnen från förra året!

Här kommer några härliga skid-bilder:

(Jag i skidbacken)


(Lina och Emelie... Utanför skidbacken, haha)


(Jag och Jossan i liften)


(Vickan, det går fortare om du åker på skidorna och inte på rumpan, hehe)


(Jag kör lite speciell stil när jag åker, kallas typ "flyg och has-stilen", vet att det ser snyggt ut och att ni är lite avundsjuka som inte kom på den själva?)


(Mina och Jossans skidor)


(Bror David och jag i liften)

Att åka skidor med vänner och familj är nog bland det bästa jag vet!
Nej, nu ska jag nog ta och leta upp en backe och låna nåns rullskidor! Orkar inte vänta på snön! Haha, nån som är med??
Men ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha fina bilder! jag ska försöka åka lite mer på skidorna, om det går (a) Vi måste åka skidor i vinter! :D

2010-09-29 @ 21:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0