Säger bara: aaaah!!

Hej.
Lite jobbigt här:

• Ont i ryggen.
• Huvudvärk och trött.
• Förlorade matchen igår med 1-0, orättvist resultat!
• Prov och läxor jag inte gjorde för att vi var i Grekland, nu känns det jobbigt att plugga!
• Punkad cykel, så jag fick gå hela vägen hem och Krille fick åka sakta på moppen och vänta.
• Orienteringsprov imorrn. Kanske är mitt sista inlägg på ett tag, för jag kommer gå vilse så det smäller om det, har för fan aldrig hållit i en karta!
• Har bara dålig tröttsam musik på spotify!
• Vill göra om bloggen, men det blir aldrig bra...
• Korkade lärare!
Allt känns bara som det går så segt och låååångsamt idag, SUCK!

Lite bra grejor:

• Va med Krille idag för första gången sen Grekland (inte så länge, men bättre än inget) det är alltid kul att va med älsklingen.
• Mamma hade gjort frallor (som jag älskar) som vi fick äta helt nybakade.
Mer bra saker har det vart, men just nu kommer jag inte på nåt...

En konstig sak:

• Min franskaskrivbok luktar tackos?! 

Det är bara en sån här "segdag" som man har ibland. 
Tidigt i säng ikväll Ida! 

Ne, nu ska jag försöka få till min blogg, 3:e gången gilt! Håll tummarna!
Men ha det bra!
PUSS IDA! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0