Uppdateringar?

Hej!
Some bad news...
Datan har gått sönder så det är lite svårt att blogga så ofta, men jag ska försöka uppdatera nån gång i veckan iallafall! Och lite då och då kanske det kommer nåt SMS-inlägg. Vi får väl se. 
Det är iallafall min förklaring på den dåliga uppdateringen, så ni vet.

Men nu när jag ändå har startat den gamla och sega datan kan jag ju ta och berätta lite kort om dom senaste dagarna?
Ja, det har vart skola som vanligt. Sen har jag spelat två matcher (på två dagar!) som vi förlorade båda två, tyvärr. Så nu är fotbollssesongen slut för i år. Eller ja, ute iallafall. 
Efter matchen i lördags bowlade vi i laget och sen åt vi Pizza, och gissa vem som vann på bowlingen?! Jo, JAG! Jag kan ju inte bowla? Jag förlorar alltid, men ja, jag är ju bara bäst i laget på allt! Fotboll, bowling, ja, allt! Haha.
Idag har jag varit med Krille hela dagen, jag åkte dit efter matchen igår och så sov jag där. Alltid lika mysigt.

Men nu ska jag kolla IDOL med dom andra.
Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0